أميرة الأميرات
[b][/b]



 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ZEKOSAAD
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 154
العمر : 28
الموقع : WWW.YAHOO.COM
انت شغال ايه ؟؟؟ : روبابكيه
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مجروح
السٌّمعَة : -1
نقاط : 35302
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الأحد مارس 15, 2009 5:02 am

انا لاحظت وانا رايح الاكادميه شباب وبنات ايمو وكمان جوا الاكادميه كمان شباب وبنات ايمو وبجد الموضوع كتر اوي انا مكنتش باخد في بالي وكانو عاملين لنفسهم شله فالسوء الصدف ان الي كان قاعد وراي في الاكادميه شاب ايمو فكنت بغش منه وكده متفتكروش هو مزاكر هو كان بيغش من ناس تانيه وانا كنت باخد منه علي الجاهز المهم كان طالبين مننا مشروع وصحابي قدموا اسمائهم ونسيوني من الاخر يعني باعوني فلقيت الواد الايمو ده بيقولي اوك ممكن تشارك معانا في المشروع بجد مش عارف اعمل ايه مفيش حل غير كده شاركت معاهم وطبعا بما انهم ايمو كانو بيتناقشوا في المشروع خارج الاكادميه كانو بيتانقشوا في كافتريا جنب المعهد طبعا غصب عني اروح معاهم علي راي المثل ان كان ليك عند الكلب حاجه قوله يا سيدي وطبعا يا سيدي قصدي يا حضره القارء كنت بروح معاهم بجد البنات مفيهمش ريحه الانوثه والولاد مفيهمش ريحه الرجوله وبعدين الامر كان سهل شويه لان الكافتريا كانت جنب المعهد بعدين وحده قالت مين هيعمل الغلاف بتاع المشروع قولتلهم اوك انا هاعمله راحت واحده تانيه قالت اوك بس لازم نبقي معاك علشان نشوفه ونساعده فيه قولتلهم خلاص بكره هجيب معاي الجهاز وجبت الجهاز وقعدنا في نفس الكافتريا وقعدنا نصمم صممنا الغلاف الامامي وهما طبعا ولا بيساعدوا ولا اي حاجه كل الي هما فالحين فيه بيس يا زيكو جامد يا زيكو نايس يازيكو والبتنجان ده مفيش منهم مصلحه انا لو عملت المشروع لوحدي كان احسن المهم كان فيه واحده هي الي بتعمل المقدمه بتاعت المشروع وهي ده الي كانت ناقصه رحنا نفس الكافتريا الي في نفس المعهد وكلنا جينا معادا هي وانا خلاص قاعد ومش قادر بعدين اصلو بيها قالت مش هينفع اجي علشان عندي برد والحورات ده وانا بجد كنت خلاص Very Sad المهم لقيتهم قامو وقالو يلا علي فين قالو احنا رايحين ل جي جي البت العيانه اسمها كده متفتكروش فراخ ولا حاجه انا افتكرت انهم هيقابلوها عند بيتها وكده لقيتهم طلعو عادي خالص والبنت قاعده وعامله فسه فيها البت البريئه الي خلاص البرد هياكلها وبعدين اطرينا نقعد علشان نركب المقدمه بالبحث والمشكله ان ببها لقيته لابس الجلابيه ويصلي ومش عارف سايب بنتو كده ليه وبعديها رظبتنا المشروع وخلاص ونزلنا وبعديها خلاص المعامله بقت عادي وبسيطه لغايه ما نقدم المشروع وبعد كده ولا عايز اشفوهم

في مشكله جامده اوي اننا اكتشفنا ان الدكتور الي جي ده هيخلي 3 يناقشوا المشروع وطبعا كلهم بطاطا ونا اكيد هبقي من ضمن التلاته وكمان الدكتور ده متدين شويه وواخد عني فكره كويسه لانو علطول يشوفني في مسجد الاكادميه ومش عارف لما يشوفني بناقش مع الاشكال ده هيقول ايه ده ممكن يسقطنا وبجد انا خايف موووووووت محتاج مساعده وعلي فكره ده صورهم وشوفوها وقولو تفتكروا هنجح ولا




[/UR[URL=http://www.iraqpics.net/]L]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.YAHOO.COM
أميرة الدنيا
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 677
العمر : 23
الموقع : http://amira1.roo7.biz
انت شغال ايه ؟؟؟ : طالبة
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مبسووووووووووووطة
المزاج :
السٌّمعَة : 7
نقاط : 37586
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الأحد مارس 15, 2009 4:42 pm

ههههههههههههههههههه

اكيد طبعا مش هتنجح

ههههههههههههههه

بعد الصور ده مفيش نجاح انسى يا زيكو

و اكيد الدكتور راح يزعل منك ويأخذ عنك فكرة سيئة جدااااااااااااا

روح وقوله على اصحابك اللي بعوك وهو اكيد هيفهم الموقف

coffee حلوة يا زيكو يومياتك ده يا ريت الكثير منها

_________________
لا تندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك
فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبــــقى منها
غير الأشواك فلا تنسى أنها منحتك عطراً جميلاً أسـعدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://amira1.roo7.biz
ZEKOSAAD
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 154
العمر : 28
الموقع : WWW.YAHOO.COM
انت شغال ايه ؟؟؟ : روبابكيه
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مجروح
السٌّمعَة : -1
نقاط : 35302
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الثلاثاء مارس 17, 2009 1:32 am

خلاص الوقت فات وهقدم البحث يوم التلاتاء بكره يعني وربنا يستر في المناقشه عايز دعااااااااااااااااء من القلب

وشكرا لمرورك يا اميره واهتمامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.YAHOO.COM
ZEKOSAAD
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 154
العمر : 28
الموقع : WWW.YAHOO.COM
انت شغال ايه ؟؟؟ : روبابكيه
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مجروح
السٌّمعَة : -1
نقاط : 35302
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الجمعة مارس 20, 2009 2:57 am

سوري للغياب عنكم بس غصب عني علشان الامتحانات والحمد لله قدمت المناقشه وناقشنها كويس بس الدكتور كان بيبص بصه وحشه اوي للعيال دول وربنا يستر وادعولي بالنجاح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.YAHOO.COM
أميرة الدنيا
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 677
العمر : 23
الموقع : http://amira1.roo7.biz
انت شغال ايه ؟؟؟ : طالبة
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مبسووووووووووووطة
المزاج :
السٌّمعَة : 7
نقاط : 37586
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الأحد مارس 22, 2009 6:34 pm

هههههههههههههههههههههه

ربنا يوفقك

شوفت الحلقة اللي كانت على دريم 2

كانت عن الايمو

_________________
لا تندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك
فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبــــقى منها
غير الأشواك فلا تنسى أنها منحتك عطراً جميلاً أسـعدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://amira1.roo7.biz
ZEKOSAAD
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 154
العمر : 28
الموقع : WWW.YAHOO.COM
انت شغال ايه ؟؟؟ : روبابكيه
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مجروح
السٌّمعَة : -1
نقاط : 35302
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الإثنين مارس 23, 2009 9:38 pm

الله يسامحهم انا مش عارف دول رجاله ازاي انا خايف والله اهم شي انجح وانا مش عايز اعرفهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.YAHOO.COM
تقوى
عضو موقوف
avatar

انثى
عدد المساهمات : 56
العمر : 22
الموقع : الجزائر
انت شغال ايه ؟؟؟ : طالبة
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : رااااااااايقة
المزاج :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 35572
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الإثنين مارس 23, 2009 9:52 pm

شكرا لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shbabik2.yoo7.com/
تقوى
عضو موقوف
avatar

انثى
عدد المساهمات : 56
العمر : 22
الموقع : الجزائر
انت شغال ايه ؟؟؟ : طالبة
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : رااااااااايقة
المزاج :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 35572
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الإثنين مارس 23, 2009 9:53 pm

silent
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shbabik2.yoo7.com/
تقوى
عضو موقوف
avatar

انثى
عدد المساهمات : 56
العمر : 22
الموقع : الجزائر
انت شغال ايه ؟؟؟ : طالبة
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : رااااااااايقة
المزاج :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 35572
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الإثنين مارس 23, 2009 9:54 pm

Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shbabik2.yoo7.com/
ZEKOSAAD
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 154
العمر : 28
الموقع : WWW.YAHOO.COM
انت شغال ايه ؟؟؟ : روبابكيه
المزاج ايه انهارده ؟؟؟ : مجروح
السٌّمعَة : -1
نقاط : 35302
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)   الإثنين مارس 23, 2009 9:57 pm

شكرا لمرورك يا تقوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.YAHOO.COM
 
موضوع الايمو زاد في مصر اوي ( ابحاثي+يومياتي)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أميرة الأميرات :: الأقسام العامة :: مواضيع بحق و حقيقي-
انتقل الى: